התזמורת הסימפונית אשדוד. צילום: התזמורת הסימפונית אשדוד

פרויקט מוזיקלי חדש: תוצרת אשדוד

יצא לדרך פרויקט חדש ומיוחד לתמיכה באומנים ויוצרים מקומיים בבית אריה קלנג באשדוד

פורסם בתאריך: 7.10.20 21:39

     

הפרויקט החל לפעול לפני כחודש וחצי ומטרתו לסייע ולתמוך באומנים המקומיים שכבר תקופה ארוכה אינם יכולים להופיע בגלל הוראות תקש"ח של מדינת ישראל. הפרויקט נולד הודות לבקשתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לעשות מאמץ ככל שניתן ולסייע לאומנים המקומיים.

עד עתה צולמו ארבע הופעות והפרויקט עתיד להמשך. עיריית אשדוד ביחד עם התזמורת הסימפונית , יצרו "פרויקט מוזיקלי משלנו" אשר מטרתו לתמוך באומנים ועד עתה מעל 30 אומנים לקחו חלק. כל אחד ואחת שהופיע קיבל שכר עבור ההופעה תוך 24 שעות.

סולן- 1,500 ₪ (בכל מופע השתתפו 5 אומנים לפחות).     נגן- 2,000 ₪ (בכלל מופע השתתפו 10 נגנים).


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עו״ד גבריאל כנפו, יו״ר החברה העירונית לתרבות ופנאי: ״עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות ופנאי פועלות במטרה לסייע ככל שניתן לאומנים מקומיים, נוכח כך שעולם התרבות אינו יכול לפעול במתכונת רגילה. גם בגל הראשון אשדוד הייתה הראשונה אשר סייעה והקימה פרויקט אשר אירח יוצרים ואומנים מקומיים״.

״הרעיון היה לתמוך בכל אחד מהאמנים הנפלאים אבל לא כתרומה אלא עבור מה שהם אוהבים. כל אחד מהם בחר שלושה שירים וביצע אותם עם התזמורת הסימפונית״, מציין מנכ״ל התזמורת משה פישר שהוסיף: ״כולם ביחד התרגשו מאוד והיה ממש משמח לראות את כולם נפגשים בבמה אחת מתוך הרצון לשמוח ולשמח את הצופים שעתידים לראות את ההופעות שיעלו בקרוב ברשתות החברתיות״.

יוסי עטר מפיק הפרוייקט: ״המון נוסטלגיה לצד הווה נפגשו על במה אחת וזאת אשדוד היפה עם הערבות ההדדית והסיוע אחד לשני גם בשעה קשה שהמדינה נמצאת בה, הסיוע והתמיכה כאן לא מובנים מאליהם ומעט מאוד רשויות עשו זאת. בנוסף, כל הספקים בפרויקט הינם תושבי אשדוד בקרוב תסתיים עריכת הפרויקט וכלל הקטעים יעלו לרשת החברתית במטרה שכולם יוכלו ליהנות מיצירה מקומית משובחת. הפרויקט עדיין לא הסתיים ויהיו אמנים נוספים שייקחו חלק בפרויקט, זו העת להוסיף תודה גם ליו"ר ולמנכ"ל התזמורת הסימפונית אשדוד״.

האומנים שהשתתפו עד עתה:
אלי קורן, איל פרץ, עמק עמרמי, שי זנזורי, ליז ממן, מאור מויאל, רותם כהן, חני טל, חנה גור, רפאל בן אברהם, דורית מלכה אטיאס, איילה דהאן, בלה פורטנוב, צביקה רז, יניב נחמני, צליל זגורי, נטע גנון, ספיר כנפו, אשר זריהן, אלכס רזניקוביץ, ולרי פרץ, אילייה קוזניץ, אבי בן עמרם, ארתור ברודסקי, יאיר בן סימון, רונן הרוניאן, יעקב גלוזמן, אסף סבג, יהונתן עזר, אלכסנדר בורלקוב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר