חילופי מפקדים בתחנת אשדוד, מימין לשמאל: פורטל, לסרי, סופר, אבניאלי ושושן. צילום: דוברות המשטרה
חילופי מפקדים בתחנת אשדוד, מימין לשמאל: פורטל, לסרי, סופר, אבניאלי ושושן. צילום: דוברות המשטרה

צפו: טקס חילופי מפקדים בתחנת משטרת אשדוד – שושן במקום פורטל

פורסם בתאריך: 1.10.20 19:38

     

אחרי ארבע שנים כמפקד תחנת המשטרה באשדוד, סגן ניצב שמעון פורטל עבר לתפקיד חדש – ראש ענף מודיעין של מחוז דרום. החל מהיום מת"ח אשדוד הוא סגן ניצב אילן שושן.

בטקס החלפת הפיקוד שהתקיים היום במטה מרחב לכיש באשדוד השתתפו מפקד המחוז, ניצב יורם סופר, מפקד מרחב נגב תת ניצב יאיר חצרוני, מפקד מרחב לכיש ניצב משנה רונן אבניאלי, ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, רב מחוז דרום רפ״ק ראובן כאמיל, מפקד תחנת אשדוד היוצא סנ"צ פורטל, המפקד הנכנס סנ"צ שושן וממלא מקום מפקד התחנה, רפ״ק דודו תורג’מן.

״היה לי הכבוד לפקד על תחנת אשדוד", אמר פורטל בטקס המצומצמם לנוכח מגבלות הסגר. "שיתוף הפעולה עם הרשות אשר שמה את התושב במרכז הכובד אפשר לנו כמשטרה לפעול ולקדם פרויקטים רבים", הוסיף. "רפ״ק דודו תורג’מן שהחליף אותי במהלך החצי שנה האחרונה, עת נקראתי לפקד על תחנת קרית מלאכי, עשה פה עבודה מקצועית וזכה לשבחים רבים ומפה ברצוני לשלוח את תודתי והערכתי הרבה״.

סנ"צ פורטל. צילום: דוברות המשטרה

נפרד: סנ"צ פורטל. צילום: דוברות המשטרה

מדימונה לאשדוד, סנ"צ שושן. צילום: דוברות המשטרה

מדימונה לאשדוד, סנ"צ שושן. צילום: דוברות המשטרה

מפקד תחנת אשדוד הנכנס סנ"צ אילן שושן: "לפני מספר ימים סיימתי את תפקידי כמפקד תחנת דימונה, עליה פיקדתי במשך 4 שנים, היו אלה שנים מאתגרות. היום אחרי 27 שנים בהם שירתתי במגוון תפקידים במרחב נגב אני עובר לשרת במרחב לכיש ומקבל בתחושת גאווה ואחריות גדולה את הפיקוד על תחנת אשדוד. האתגרים העומדים בפנינו רבים ומגוונים וביחד נוכל להם".

 

 

מפקד המחוז, ניצב סופר: ״אשדוד היא עיר ליבה, שלה אתגרים רבים וגדולים. החלפת פיקוד היא מעמד חגיגי, סנ״צ פורטל שימש כמפקד תחנת אשדוד במהלך 4 השנים האחרונות, לפני כחצי שנה עבר לבקשתי למלא מקום של מפקד תחנת קרית מלאכי וביצע שם עבודה מקצועית וערכית. את מקומו בזמן זה מילא רפ״ק דודו תורג’מן שהיה סגנו פעל בצניעות והמשיך בהנהגת התחנה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 שיטור קהילתי במרחב לכיש, רפ"ק תורג'מן, עם הממ"ר, נצ"ב אבניאלי. צילום: דוברות המשטרה

עובר לתפקיד ראש לשכת שיטור קהילתי במרחב לכיש, רפ"ק תורג'מן, עם הממ"ר, נצ"ב אבניאלי. צילום: דוברות המשטרה

"בימים אלה", הוסיף הממ"ז, "אנו מתמודדים עם נגיף הקורונה ועלינו מוטלת האחריות לנהוג על פי הכללים שנקבעו ולאכוף באפס סבלנות את ההפרות וכל זאת על מנת למגר את המגיפה. מאחל לכולנו שנה טובה וחתימה טובה״.

קורות חייו של סגן ניצב אילן שושן: בן 49, נשוי ואב לשלושה. בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה ותואר שני בהיסטוריה של עם ישראל. משרת מזה כ-27 שנים במשטרה. בין תפקידיו האחרונים: קצין אג״מ (מבצעים) באר שבע, מפקד יס״מ נגב, סגן מפקד תחנת עיירות, סגן מפקד תחנת באר שבע ומת״ח דימונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר