התקהלות מחוץ לתלמוד תורה ברובע ג', 22.9.20. צילום: דיווחים לכיש דרום
התקהלות מחוץ לתלמוד תורה ברובע ג', 22.9.20. צילום: דיווחים לכיש דרום

מוסדות חינוך בשכונות חרדיות באשדוד ממשיכים להפר את הסגר – העימות הבוקר

למרות הסגר שאוסר על קיום לימודים במוסדות החינוך ועל אף התחלואה הגבוהה בעיר - יש מי שממשיכים לצפצף. אז איפה הרשויות? עיריית אשדוד: "אתמול כבר ניתנו קנסות בסך 5,000 שקל למוסדות שהפרו את הסגר. מי שילמד - יחטוף"

פורסם בתאריך: 22.9.20 09:38

     

מוסדות חינוך חרדים באשדוד ממשיכים לפעול וזאת בניגוד לתקנות הסגר שאוסרות את פתיחתם.

לאחר שהרשויות העלימו עין במשך יותר משבועיים, הבוקר הגיעו פקחי עירייה ושוטרים לכמה מקומות בעיר כדי לבצע אכיפה, ונתקלו בהתנגדות של תושבים שמחו על השבתת תלמודי התורה.

כך למשל ברובע ג' מחו מחוץ לתלמוד תורה 'מאיר עיני ישראל' על הכוונה לסגור את המקום ולפזר את התלמידים לבתיהם. ככל הידוע נציגי החוק חזרו כלעומת שבאו והמקום, כמו רבים אחרים, ממשיך לפעול:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

 

 

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "עיריית אשדוד פועלת בכל דרך על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה ומסייעת למשטרת ישראל לאכוף את הסגר. אתמול כבר ניתנו קנסות בסך 5,000 שקל למוסדות שהפרו את הסגר וככל שיידרש המשטרה ערוכה לבצע אכיפה אישית כנגד כל מי שמפר את ההנחיות. על ציבור התושבים בכל מקום לגלות אחריות ולמלא אחר הנחיות הסגר. ככל שנשכיל לעשות זאת כעת כך נשמור על חיינו וחיי יקירנו. מי שבכל זאת ימשיך ללמד בניגוד לתקנות ולחוק – יחטוף".

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל בדבר פתיחת שני מוסדות לימוד הגיעו למקום שוטרי השיטור העירוני אשר פעלו בביצוע אכיפת התקנות וההנחיות. נשמעים להנחיות – מצילים חיים. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר