אופניים, צילום ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

אלון חסן לא רוצה לרכוב על אופניים. ואתם?

בפוסט חריף שהעלה הוא תוקף את ראש העירייה לסרי שלדבריו המליץ לו ולתושבים להשתמש באופניים ובאוטובוס כדי להגיע ממקום למקום בעיר, במקום ברכב פרטי

פורסם בתאריך: 6.10.17 13:59

     

חבר מועצת העיר אשדוד אלון חסן העלה פוסט זועם על ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי. אין זו הפעם הראשונה שזה קורה בחודשים האחרונים. בדרך כלל דבריו נוגעים בהסכם הגג, הפעם הוא החליט לתקוף בעיקר את תכנית התחבורה בעיר – REWAY ובמיוחד את המלצתו של לסרי לציבור לרכוב על אופניים ובדרך זו להפחית את עומסי התנועה ואת זיהום האוויר.

לדברי חסן הדברים נאמרו לו ולנציגים נוספים של מובילי המאבק ברובע ט"ו נגד מתחם הבניה החדש שצפוי להיבנות במקום, ע"י לסרי והמנכ"ל, אילן בן עדי, במסגרת ישיבה משותפת. ערב החג התכנית אושרה להפקדה בוועדה המחוזית למרות הצהרות ברוח אחרת של לסרי ואנשיו כפי שהבינו ממנו התושבים במהלך פגישתם. לדבריהם הוא אף הציע להקטין את כמות יחידות הדיור במתחם המתוכנן, מכ-750 ל-500, אך הם סירבו.

לא רוצה, חסן. צילום: עופר וקנין

"ראש העיר לא קיבל מנדט מהציבור לעשות את השינויים עליהם הוא מדבר", כתב חסן והוסיף: "אתם יודעים מה הייתה תשובתו של ראש העיר יחיאל לסרי ושל מנכ״ל העירייה אילן בן עדי לטענות שלנו כתושבים למצב הפקקים שייש בעיר בפגישה שעשינו איתו תושבי ט"ו? ״תושבי העיר צריכים להתרגל לנסוע באופניים״. אני פשוט המום מהתשובה ההזויה הזאת. אתם מבינים? התשובה לפקקים ולבנייה המאסיבית שמתוכננת בעיר ותוספת של מעל 200 אלף תושבים היא שניסע באופניים וניסע באוטובוסים. זה נראה לכם רציני? כמה ניסינו לדבר איתו,כמה ניסינו לשכנע אותו שאנחנו לא רוצים להיות תל אביב ולא רוצים להיות גוש דן. הוא בשלו והוא לא קשוב לתושבים. הוא חייב ללכת הביתה. חייבים להחליף אותו".

חסן, שנכנס למועצה במסגרת רשימתו של סגן ראש העירייה, בוריס גיטרמן, הפך בעת האחרונה לאופוזיציונר הראשי נגד לסרי שלא מהסס למתוח עליו ביקורת ולקרוא להחלפתו תחת כל עץ רענן. בראשית השבוע הוא כתב בפייסבוק: "נובמבר שנה הבאה, תושבי אשדוד מחליפים את יחיאל לסרי ראש העיר. ראש העיר שיבחר, יהיה קשוב לצרכים של התושבים ולא של הקבלנים".

לסרי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר