יובל גור. צילום: מוטי קדוש
יובל גור - מלכת היופי, אשדוד 2020. צילום: מוטי קדוש

נדבקה בקורונה, החלימה וזכתה: מלכת היופי החדשה

יובל גור מגן יבנה שקטפה את התואר עומדת לפני גיוס ויש לה הרבה שאיפות. אורי קריספין, מפיק תחרות היופי באשדוד, שקיבלה השנה צבע שונה במקצת, מסכם

פורסם בתאריך: 11.9.20 13:16

     

בטקס מרשים וללא קהל הוכתרה השבוע באשדוד מלכת היופי לשנת 2020 – יובל גור, בת 18 וחצי מגן יבנה.

גור סיימה י"ב באורט רבין בהצטיינות עם בגרות מלאה 5 יחידות בערבית ו-10 יחידות בסייבר ומצפה לגיוס בדצמבר. עוד לא יודעת היכן תשרת.

היא רוצה ללמוד משהו רציני כלשונה אחרי הצבא וגם לעסוק בדוגמנות. שימו לב לנתון הזה, יש לה חבר, קסם ארוסי מיבנה.

יובל גור צילום: אורי קריספין

יובל גור צילום: אורי קריספין

אגב גור נדבקה לפני כחודשיים בקורונה יחד עם עוד רבים מבני השכבה שלה שעשו נשף בסילבר ואפטר פארטי באשדוד בעיצומן של הבגרויות. היא הייתה בבידוד ביתי ובמלונית והחלימה.

"אני מתרגשת ומעכלת לאט לאט, זאת הגשמה של חלום אבל זו רק ההתחלה, אני לא הולכת לוותר", אמרה גור בנחרצות למחרת הזכייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מי שהכתירו אותה היו ארבע מלכות יופי לשעבר: מעיין קריספין מלכת היופי של ישראל לשנת 2015 מהעיר אשדוד, טל בן חיים מלכת היופי 2010 ומיס פרוגרס איטליה מתל אביב, קים סונדין מלכת היופי 2017 רחובות ומוריה פרץ מלכת היופי 2018 אשדוד.

את הסגנית הראשונה נויה שמיל, 17, אשדוד, הכתיר צוות מעצבי השיער מהמספרה של יוסי אוחיון. לראשונה בהיסטוריה של טקס בחירת מלכת היופי התחרות נערכה ללא קהל. הקורונה אמנם השביתה מספר רב של אירועים ברחבי הארץ אבל את המסורת הזאת אי היה אפשר לעצור.

 

הרעיון הפעם היה שונה לחלוטין. כמות המתמודדות הסתכמה ב-16 בנות שהגיעו מרחבי הארץ: הרצליה, רחובות, גן יבנה, אשקלון, מושב ינון, מושב בית חנן ואשדוד. במקום הלוקיישן המוכר המשכן לאמנויות הבמה אשדוד הטקס נערך במסעדת “ארמיס על החוף” בעיר והועבר ברובו בלייב בפייסבוק.

חמש הזוכות בתארים. צילום: מוטי קדוש

חמש הזוכות בתארים: נויה שמיל, יובל גור, רותם צריקר, אנסטסיה נקלייב ואפרת אמויאל. צילום: מוטי קדוש

השנה חולקו חמישה תארים ותואר נוסף, המצטיינת של התחרות, שבו זכתה ארד עמית בת 20 ממושב ינון. את חביבת הקהל רותם צריקר, 16, אשדוד, הכתירו ליליאן סבן הסבתא היפה בישראל והתגלית של תחרות סבתוש אחלאם עבד אל קאדר.

את נערת החן אפרת אמויאל 17 אשדוד הכתירו האיש ומכונות השיזוף עמירם בן זקן, נופר בן זקן מקליניק לייזר ומעצבת הציפורניים ענבל ביטון. את תואר תגלית השנה קטפה אנסטסיה נקלייב מאשדוד, ומי שהכתירו אותה היו מעצבת הגבות בקי בקר ורונן לוי הבעלים של מסעדת ארמיס.

מעיין קריספין, קים סונדין, מוריה פרץ, טל בן חיים ומלכת היופי הטריה יובל גור. צילום: מוטי קדוש

מעיין קריספין, קים סונדין, מוריה פרץ, טל בן חיים ומלכת היופי הטריה יובל גור. צילום: מוטי קדוש

בנוסף לכתר הנכסף המלכה המאושרת בתכשיט זהב מהודר מתנת חנות התכשיטים כוכב הזהב, מנוי במועדון הכושר הסווט סטאר אשדוד, ערכת איפור מבית המאפרת הראשית של התחרות מלכת היופי בדימוס רוית אסף, חבילת מוצרי שיער מבית wellness, הלבנת שיניים מתנת white, שוברי שיזוף מתנת עמירם בן זקן, טיפולי לייזר מתנת קליניק לייזר, עיצובי ציפורניים מתנת ענבל ביטון ועיצוב גבות מאת בקי בקר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר