ראש המועצה דרור אהרון באדיבות: מועצת גן יבנה
ראש המועצה אהרון דרור. צילום: מועצת גן יבנה

גן יבנה: יוסף מבקש להטיל על דרור חיוב אישי

יו”ר האופוזיציה במועצה המקומית גן יבנה עו”ד מוטי יוסף ממשיך להתגושש עם ראש המועצה אהרון דרור. הפעם מבקש ממשרד הפנים לחייב אותו לשלם מכיסו בשל התנהלותו. דרור: “אינני מתכוון להיגרר להתנגחויות קטנוניות”

פורסם בתאריך: 18.7.19 21:46

     

ראש האופוזיציה במועצת גן יבנה עו”ד מוטי יוסף פנה ליחידה לחיוב אישי במשרד הפנים בשתי בקשות לשקול להמליץ להטיל על ראש המועצה המקומית אהרון דרור חיובים כספיים אישיים.

אחת הבקשות היא לדבריו לאור העובדה שדרור לא יישם את הוראות החוק “בשל סירובה הלא חוקי של הרשות לממן את חלקה בהסעות לקטין הנמצא על הרצף האוטיסטי… ובשל כך נאלצה המועצה המקומית להתמודד אל מול עתירה מנהלית מיותרת, שבסופה חויבה, עפ”י פסיקת ביהמ”ש שקבע כי הרשות נטלה את החוק לידיה ולא יישמה את החלטות משרד החינוך, בתשלום הוצאות על סך 10,000 שקל”.

בנוסף, מבקש יוסף לחייב את דרור גם בעלות שכר טרחתו של משרד עוה”ד שפיר שייצג את הרשות בעתירה.

 

בקשה נוספת של יוסף מתייחסת למינויו לכאורה של עומרי וייסמן לדובר הרשות “ללא עריכת מכרז ובניגוד לנהלי משרד הפנים”, לדבריו, וזאת תחת אצטלה של עוזר אישי — שהיא משרת אמון, וכן לאור קיומו של ניגוד אינטרסים מובהק, לטענתו, בין שני התפקידים. יוסף גם מבקש מהוועדה לבדוק אם עלות העסקתו של וייסמן מגלמת בתוכה תוספת שכר כלשהי מעבר לשכר הרגיל שאותו אמור לקבל עוזר אישי לראש הרשות.

עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

עו"ד מוטי יוסף. צילום: אורי קריספין

ראש המועצה דרור מסר בתגובה: “זהו ניסיון נוסף להמשיך ולפגוע בי כראש מועצה, כפי שמר יוסף נוהג מאז הובס בבחירות. תשובות יינתנו לוועדה כשזו תפנה אלינו בנושא. אינני מתכוון להיגרר להתנגחויות קטנוניות, יש לנו עשייה רבה לטובת התושבים ובזה אתמקד.

“מר יוסף מנסה להשתמש בכישוריו בעריכת דין כדי לנסות ולפגוע בעבודת המועצה ובי בכדי להסתיר היעדר עשייה של ממש. יוסף הגיש נגדי כבר שתי תביעות לשון הרע שאחת מהן נדחתה ובשנייה קיבלתי הגנת עובד ציבור, תביעות נגד משפחת שליו וכעת גם תביעה כנגד דן אלפי, לטעמי תביעות השתקה והפחדה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר