בדיקות קורונה בבאר טוביה. צילום: המועצה האזורית באר טוביה

באר טוביה הצליח לשטח את עקומת התחלואה בכ-62%

באר טוביה הצליחה להוריד את מספר חולי הקורונה בישובי המועצה בכ-62% : מ-241 חולים לכ-90 נכון להיום. ראש המועצה קובי אביבי: "קהילת באר טוביה היא שותפה מלאה להורדת התחלואה. מערך ההסברה שהקמנו, בסיוע הנהגות הישובים ונציגי פיקוד העורף, הובילו לנתון המעודד הזה"

פורסם בתאריך: 14.10.20 19:08

     

במועצה האזורית באר טוביה קיימים 23 ישובים בהם מתגוררים כ-23 אלף תושבים. על פי נתוני התחלואה, השיא של מספר חולי הקורונה במועצה עמד עד לפני כעשרה ימים על 241 חולים. נכון להיום, הנתון עומד על כ-90 חולים מאומתים.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, הסביר כי באמצעות מהלך הסברה ממוקד ובמאמץ משותף, הצליחו להגיע להישג זה. ראש המועצה הנחה לתגבר את המוקד המועצתי, כך שפעל 24 שעות ביממה. בנוסף, קידם את הקמתה של "סיירת הבאר" לסיורים עבור בני נוער בשעות הלילה, ודאג לקיום סיורים תכופים ביישובי המועצה, בדגש על ישובים "אדומים". במסגרת זו, עובדי המועצה, יחד עם פיקוד העורף והיקל"ר(יחידת קישור לרשות), נציגי הישוב ויו"ר הוועדים המקומיים, התקיימו ועדיין מתקיימות שיחות הסברה לתושבים לטובת העלאת המודעות לשמירה על ההנחיות, שבסופו של דבר מורידות את התחלואה ומצילות חיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עם זאת, המהלך המשמעותי ביותר, שסייע בהורדת התחלואה במועצה, היא  פעילותו הנחרצת של ראש המועצה מול משרד הבריאות ופיקוד העורף להציב עמדה לבדיקת קורונה לתושבים. מאמצים רבים הושקעו בכך ובמהלך חגי תשרי, ביום שישי, הוצבה עמדה לבדיקת התושבים ובמשך שש שעות נבדקו 666 תושבים. בכך, זכו התושבים לראשונה להיבדק בתחום המועצה שלהם, במקום להרחיק לערים רחוקות. בזכות הבדיקות הצליחה המועצה לקטוע את שרשרת הדבקה בכך שחולים רבים, עוד בשלבי התחלואה הראשונים, נכנסו לבידוד, לרבות המעגלים הקרובים איתם באו במגע. מהלך זה, בעיקר בתקופת החגים, הניב תוצאות רצויות.

בדיקות קורונה בבאר טוביה. צילום: המועצה האזורית באר טוביה

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "הצלחנו להוריד את התחלואה בכ-62 אחוז, הישג מכובד לכל הדעות. ישר כוח לכל העוסקים במלאכה: לעובדי המועצה, ליו"ר הוועדים המקומיים, לנציגי הישובים, לצוותי צח"י (צוות חירום יישובי), לאנשי פיקוד העורף, מפקד היקל"רוסגנו, שמסייעים במערך ההסברה המוצלח וכמובן לתושבים, על ההקפדה על ההנחיות. רק כך, אם נמשיך במגמה זו, נוכל לשוב במהרה, לאחר סיום הסגר, למציאות מקלה יותר. בריאות טובה לכולם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר