קבלו אתהמלכה הזוכה מירב בוהדנה. צילום אביחי בן גוזי

אחווה חוגגת, דניאל רוקדת

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 8.2.19 11:11

     

אחווה סיטבון חגגה יום הולדת 34. לרגל המאורע רשת פתאל פינקה אותה במלון הרודס תל אביב, והיא חגגה עם החברות, החברים והמשפחה כמובן.

סיטבון נפרדה לאחרונה מבן הזוג יונתן רונן. לאחר שעזבה למענו את ישראל וטסה לחיות עמו בברצלונה. היא חזרה לארץ והתמקמה בבית ההורים באשדוד. “רווקה וטוב לי, הכול בסדר”, מסרה ל”כאן דרום” ולשאלתנו (החטטנית) השיבה: “בינתיים אני לא מדברת על הסיבות לפרידה. כרגע אני בארץ, באשדוד, חם לי וטוב לי. אני מקבלת מלא אהבה מכל המשפחה, וזה בדיוק מה שאני צריכה כרגע”.

האירוע המדובר של החורף הוא ללא ספק חתונתם של צלם הדוגמנויות צח טייר ובחירת לבו דורין מסיקה. טייר התמסד אחרי שנים של רווקות, ולחתונה שלו שנערכה בגני הצבי הגיעה כל הבראנז’ה המקומית כדי לחלוק לו כבוד ולארגן לו כניסה חלקה לחיי הנישואין. מזל טוב!

לינוי ראובן זכתה לא מזמן בתואר "הנערה הפוטוגנית" בתחרות מלכת היופי של הדרום, והשבוע היא עשתה צעד נוסף לעבר החלום כאשר זכתה לחוזה דוגמנות מהסוכנות המפורסמת "יולי מודלס". ועם יופי שכזה אנחנו בטוחים שזה רק צעד ראשון.

צילום אורי קריספין

ואם כבר דיברנו על פוטוגניות, אז נספר לכם ש"מיס פוטוגניות", האשקלונית קלי דבש, השתחררה השבוע באופן רשמי מצה”ל, הזדכתה על הציוד וגזרה את החוגר. ובוא נאמר שהשבוע הזה לצד פרידות מרגשות בהחלט היה דבש.

גם אורי וסיגל דאבוש נהנו השבוע ממזג אוויר חמים ונעים הרחק בתאילנד, שבה הם טיילו לאורכה ולרוחבה של חבל הארץ היפיפה הזה. בני הזוג המתוקים נהנו מהאטרקציות האזוריות וגם רכבו על פילים להנאתם.


לאחר פתיחה מרשימה של חנות האופנה "Follow Me" ביום ראשון התפנה הבעלי החנות אביב ישראל לתמונה עם כוכב רשת מישל טרוני. גם צוות החנות לא בזבז זמן והצטלם עם כל ככובי הרשת, ובהם: משה סעידאן, רון סקיי נשר, אלון מימוני ורועי בוכבינדר.

צילום פבל

אדר כהן לקחה את החרמון ברצינות ולבושה כמו אסטרונאוט יצאה לכבוש את הפסגות המושלגות כשהיא נהנית מגלישת שלג.

רגע לפני שהשבת נכנסה אפי וקסלברג כינס את כל המשפחה האהובה וערך לכבודה ברביקיו עם כל הבשרים הכי טובים שיש. רגע לפני שהוא הגיש להם את האוכל הוא לא שכח לבצע מחווה לשף הטורקי סולט ביי עם התנועה המפורסמת.

בלי הכנה מוקדמת כותב המדור,שגיא הרשקו, יחד עם נועה מזרחי היפה, מצא עצמו משמש פרזנטור לחברת התעופה "ישראפלייט", שמספקת טיסות והדרכות לכל מי שחפץ. אחרי סבב צילומים הוא עלה גם לטיסה קצרה מעל תל אביב ובהחלט נהנה מהנוף.

צילום זוהר שפירא

האחים אריאל ושגיא סויסה מבית ״בלונים ש.י״ קפצו לווילה של פרויקט קליזו וקישטו את המקום להשקת המותג "One Project" ועל הדרך הצטלמו עם סהר קליזו ומתן פרץ.

צילום שגיא סויסה

ביום שישי האחרון גל זהבי קפץ למסיבת שישי בצהריים של שלומפר ונתפס רוקד עם חיים בנישו צמוד צמוד לעמדת הדי—ג׳יי. ספוילר למי שלא היה: חיים עלה לתקלט. אה, וגם מר כלב היה שם.

צילום: פבל

דקות ספורות לפני שמתחיל מופע ריקודים של מתנ"ס דקל, דניאל גל מתעדת את הרגע לפני עליית המסך האדום.

חנה גור ובן לוי קפצו לבית רוזין בתל אביב להופעת סטנדפ של תמיר בוסקילה, ולאחר דקות ארוכות של צחוקים הזוג תפס את הסטנדפיסט לפיקצ׳ר.

מיכל כהן הגיעה לחופשה קצרה מהחורף המקפיא של קנדה לחורף החם של ישראל, ויחד עם הצלם פבל יצאו לחוף חברת חשמל לסט צילומי יוגה, כי זה טוב להירגע מדי פעם.

צילום פבל

הזמר הים-תיכוני שימי רון, שכידוע הוא אשקלוני מבטן ומלידה, קפץ השבוע לאשקלוני הכי מוכר בסביבה רוז’ה חטב לשתות קפה טוב וגם קצת לשוחח על החיים. וכמובן שמר אספרסו לא ויתר על תיעוד לחשבון הפייסבוק שלו.

רגע לפני התחרות הכי מדוברת "הסבתוש של המדינה", שאותה מפיק הצלם האגדי אורי קריספין, הגיע האיש והמצלמה ונעמד דווקא לפני המצלמות של ערוץ רשת 13 בתכנית "העולם הבוקר" יחד עם הסבתוש המכהנת דולי בלחסן וסיפר על המיזם הנפלא בפני כל עם ישראל.

איש העסקים וחיי הלילה דניאל ברדיצ’בסקי הפקיד השבוע את המפתחות אצל שותפיו ועובדיו, ארז תיק ועלה על מטוס לגאורגיה, ושם העביר את השבוע האחרון. למרות הקור העז הוא התנחם בחצ’פורי מעולה וכוס יין שמחממת את הלב.

עמית דהן חגגה השבוע את יום הולדתה ה-24, והגבר שלצדה החליט להפתיע אותה ולקח אותה לחופשה מפנקת במלון אוריכדאה היוקרתי באילת. בדרך הם עצרו בנאות סמדר והופתעו מפנינת הדרך היפה הזו.

גם אלעד זנזורי חגג ביום חמישי האחרון את יום הולדתו ה-24 ויצא לחגוג יחד עם החברים הטובים בפאב נסיס שבראשון לציון, ואת מקומם של 25 הנרות החליפו 25 כוסות צ’ייסרים. עד 120 והמון מזל טוב!

שרון פינטו ולייאנט בל לא מפסיקים לרקוד קובני. גם כשמדובר בצילומים, אי אפשר לעצור את הזוג מלזוז.

צילום כפיר פרץ

את מזג האוויר המושלג בחרמון ניצלה השבוע משפחת טאוב מאשדוד. הם יצאו לטיול משפחתי חם ומגבש. כל המשפחה עלתה על בגדים חמים ויצאה להחליק קצת בשלג. ואם אפשר, אז למה לא לדאוג לתמונה משפחתית.

הזמרת לין לובנן החליטה לנסות את מזלה בעולם חדש, אבל אהוב עליה ביותר — איפור. לובנן נרשמה לאקדמיה לאיפור של ליאת אשד כהן וכבר החלה להפציץ עם רעיונות מעניינים לחשבון האינסטגרם שלה. שווה לעקוב!

יום שני האחרון התקיימה תחרות הסבתא הכי יפה בישראל.לאחר הכנות מרובות וערב אחד טעון רגשית הוכרזה הזוכה לשנת 2019, והיא מירב בוהדנה (42) מראש פינה. מירב, שהיא אימא לחמישה וסבתא לנכד, היא מורה ללשון בתיכון, וכמובן שחקנית מאמנט. בוקר לאחר הזכייה כבר הספיקה להתארח אצל אברי גלעד בתכנית הבוקר. וגם הבאנו פיקצ׳ר של שתי מלכות יופי לשעבר של ישראל, רוית אסף ומעיין קרסיפין. המון מזל טוב לזוכה.

צילום פבל

השף הכי מוכר בעיר אלכס מוזיקנסקי, שהוא השף הראשי של בית האופרה, הגיע ביום שלישי לערב התרמה בראש העין של רשת נעמן, בשיתוף הצלם דן לב, הצלמת עילית אנגל ואשר צוקר. בערב זה 15 שפים מובילים הכינו מנה, הצלמים עיצבו וצילמו ולאחר מכירה פומבית של היצירות, ההכנסות נתרמו. קבלו תמונה של אלכס ואסף גרניט, פרזנטור של הרשת נעמן.

עידן פלצל והדי-ג׳יי פרי טובול נפגשו בחנות של רכבי יוקרה, אאודי, ושם פרי התחדש במפלצת שחורה חדשה. נהגים, תזהו ותתנו לעבור!

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר