אהובת המחלקה, פורטנוי בפעולה

האחות הגדולה: הכירו את האישה שמאירה את מסדרונות אסותא

למצוא את הדרך לליבם של הדור הבא היא יכולת מבורכת, בוודאי שמדובר בזמן בהם הם מחוץ לטריטוריה הטבעית שלהם. כשלמערכת הגיעו עוד ועד פניות אחר הקסם שמתהלך במחלקת ילדים בבית החולים החדש אסותא, החלטנו לראות במי מדובר

פורסם בתאריך: 29.1.18 07:53

     

זה כבר תקופה שמתקבלות פניות נרגשות במערכת האתר לגבי פורטנוי סבטלנה, עובדת כח עזר במחלקת ילדים. "היא פשוט מלאך, אין דרך אחרת לתאר את הגישה המדהימה שלה לילדי המחלקה, בחן ובאדיבות היא פשוט שובה את ליבם, ומאירה להם את הימים בבית החולים" סיפרה לנו ליאת פרחת, שבנה אגם שהה במחלקת ילדים אסותא השבוע. "החום האהבה והאכפתיות והדאגה, זה משהו לא רגיל. זה הרבה מעבר לנדרש, גם שלא קראנו לה היא פשוט באה לבדוק שהכל בסדר, שטוב לנו, אין שספק שהשהות בטח לילדים הופכת לטובה יותר כשהיא בסביבה" סיכמה פרחת.

את התחושות שמתארת ליאת, סיפרו הורים נוספים- כולם מדברים על האישה שמוצאת את הדרך להנעים את הזמן במחלקת הילדים ולהפוך לאהובת המחלקה "היא אור גדול" סיפרה למערכת סיגל דוד בוקסדוף שבנה נועם אף הוא שהה במחלקה. סבטלנה נכנסת עם כל הנשמה לתת מהנשמה ולא רק ככוח עזר במקום אלא יתרה מזאת בנגיעות של רגש ואהבה. פשוט מרגש".

ואנחנו אומרים, צריך גם לדעת לפרגן. וכשמגיע – מגיע!

בית החולים אסותא אשדוד בשעת זריחה. צילום: פבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר