אילוסטרציה: מרפאה. צילום: יח"צ
אילוסטרציה: מרפאה. צילום: יח"צ

סיבה טובה לחייך: מרפאת כללית סמייל מתרחבת

בעקבות הביקוש, התרחבה מרפאת כללית סמייל באשדוד באופן משמעותי. המרפאה החדשה מונה כעת 9 חדרים במקום 6, במיקום החדש בשכונת דימרי (במקום המיקום הקודם באיזור הסיטי)

פורסם בתאריך: 22.10.17 11:42

     

ההחלטה להרחיב את הפעילות במרפאה ואת גודלה היא תוצר של עליה משמעותית בפעילות הסניף, הנובעת מהגידול המתמשך של העיר , המביאים לעליה משמעותית בביקוש לשירותי מרפאת השיניים.

במרפאה החדשה קיימים מתחמי טיפול עבור כל אחת מן האוכלוסיות – עבור ילדים ועבור מבוגרים. המרפאה מציעה את כל מגוון הטיפולים החל בטיפולי שיניים לילדים, טיפולי גהות הפה, טיפולים משמרים, משקמים, טיפול ע"י רופאים מומחים בתחומי אורתודונטיה, כירורגיית פה ולסת, שתלים ופריודונטיה – מתוך תפיסה של "כל הרופאים המומחים במקום אחד".

 

"מדיווחי השטח ומהנתונים יכולנו לראות את הביקוש הגובר לשירותי המרפאה " מסביר ד"ר סלוצקי, רופא ראשי של רשת כללית סמייל ומומחה לרפואת שיניים ציבורית. "מכאן ועד הרחבת המרפאה  מתבצע תהליך סדור שאורך פרק זמן. כחלק מהסטנדרטים שהצבנו כרשת מרפאות שיניים אנו מקפידים מאוד בתמיכה מקצועית של הרופאים ודורשים מכל הצוותים הרפואיים – רופאי השיניים, הסייעות והשינניות – ללמוד ולהתעדכן מקצועית ואף מנהלים מערך פיקוח ובקרה קפדני על הלמידה והפרקטיקה. לכן, הרחבה כזו של מרפאה תתבצע רק לאחר שסיימנו לוודא שגייסנו את כח האדם המתאים והתקנו את הציוד ברמה הגבוהה ביותר כפי שמקובל בכל מרפאות הרשת. אני שמח שכעת, עם תום התהליך אנחנו יכולים לתת מענה מיטבי לאוכלוסייה המקומית."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר