בית הספר ״מכבים״. צילום: מועצת גן יבנה

מועצת גן יבנה לקחה על עצמה את הפעלת בית הספר 'מכבים' לתלמידי כיתות א-ב עד לחזרת הצוות מחובת הבידוד

פורסם בתאריך: 2.9.20 10:43

     

בלילה שבין שני לשלישי (31.8-1.9) התברר כי על הצוות החינוכי בבית הספר 'מכבים' להיכנס לבידוד לאחר שנחשפו לחולת קורונה מאומתת במהלך הדרכה למורים שהתקיימה במסגרת ההכנה לשנת הלימודים. בשל ההדבקה, שנת הלימודים לא נפחה כסדרה בבית הספר.

ביום שני, יום פתיחת שנת הלימודים, קיים ראש המועצה, דרור אהרון, הערכת מצב והתייעצות משותפת יחד עם הגורמים המקצועיים במועצה, משרד החינוך, משרד הבריאות ופיקוד העורף. במהלך הדיון עלה כי בית הספר פעל על פי ההנחיות, ההדרכה התבצעה בקפסולות וכל המורים והמורות היו עם מסיכות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד עלה בדיון כי גן יבנה נמצאת בטווח הצהוב ולא בירוק מכיוון שהמצב דינמי ומשתנה כל הזמן ולכן הוחלט להיות זהירים ולבצע התאמות בהתנהלות המועצה. במהלך הדיון הוחלט כי המועצה תיקח אחריות על בית הספר, בתאום אל מול משרד החינוך, ותגבש מתווה מיוחד שיאפשר פתיחה של בית הספר 'מכבים', לפחות לתלמידי ותלמידות כיתות א'-ב' באמצעות עובדי המועצה.

סייעות בתי הספר, בתמיכה של צוותי מחלקת החינוך, גורמי מקצוע ובאמצעות למידה ממוחשבת מרחוק יפעלו בבית הספר כצוות ייעודי וכקפסולה סגורה. מזכירת בית הספר, אב הבית, השומר והמנקות יעבדו כרגיל. את הצוות תוביל קבס"ית המועצה, רעות ראפ קלמן יחד עם סיגי בן יוסף בליווי הדוק ממנהלת בית הספר מירב הוד. מורות כיתה א-ב ילוו את הכיתה דרך מחשב וברקו ופערי מחשוב קיימים לרבות מצלמות ללמידה מרחוק ייסגרו על ידי המועצה באמצעות תקציב ייעודי לכך והצהרון יתקיים כרגיל.

ראש המועצה, דרור אהרון: "אנחנו נמצאים בימים לא צפויים ולא פשוטים, ברגע אחד עלינו מיישוב ירוק ליישוב צהוב וברגע אחד נוסף הכל יכול להשתנות שוב. לקחנו על עצמנו את הפעלת בית הספר עד שהצוות החינוכי יסיים את חובת הבידוד שלו בכדי לאפשר לתלמידי כיתות א' – ב' ללמוד ולפתוח את השנה, למרות הקשיים ולמרות הקורונה שמלווה אותנו. עשינו זאת בזהירות המתבקשת ואנו מאחלים לתלמידים שנת לימודים פוריה, מוצלחת ובריאה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר