נטילת דגימה לקורונה. צילום: דוברות כללית

ישיבה דחופה בגן יבנה בעקבות העלייה בתחלואה

עם סיכום תקופת הבידוד הביתי שנכפה עליו, ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון קיים הערכת מצב בעקבות העלייה בתחלואה עם כלל מנהלי המחלקות ובהשתתפות מתאמת הבריאות היישובית, אתי אביר ונציגת פיקוד העורף, היקל"רית לירן אשכנזי

פורסם בתאריך: 20.7.20 07:51

     

אתמול (ראשון) סיים ראש המועצה, אהרון דרור, את תקופת הבידוד הביתי שנכפתה עליו וקיים הערכת מצב עם כלל מנהלי המחלקות ובהשתתפות מתאמת הבריאות היישובית, אתי אביר ונציגת פיקוד העורף, היקל"רית לירן אשכנזי.

במהלך הישיבה דנו הנוכחים בצורך להוריד את מספר הנבדקים ביישוב שעומד על 148 נדבקים וכ-600 מבודדים, לשמור על בריאות הציבור ולהחזיר את גן יבנה לנתונים הנמוכים שאפיינו אותה בחודשים הקודמים. במסגרת זו הוחלט על חיזוק שיתוף הפעולה עם פיקוד העורף והוצאת נדבקים (צעירים בעיקר), אל מלונות ההחלמה מחוץ ליישוב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במהלך הישיבה הוחלט גם על הגברת האכיפה כלפי בתי עסק ביישוב שלא עומדי בהנחיות וכלפי אי עטיית מסכה ברבים. בנוסף, המועצה ממשיכה ללוות את מוסדות החינוך והתלמידים בכל צורך על מנת למנוע הדבקה נרחבת, כולל ביטול חוגים ואירועים. למרות שהעובדות הסוציאליות בגן יבנה ובישראל בשביתה, צוות המחלקה יוצר קשר טלפוני עם כלל הקשישים ביישוב לשאול לשלומם והאם חסר להם משהו.

המתנדבים מהסבב הראשון של הקורונה חוזרים לפעילות בעקבות העלייה בתחלואה ובבידוד. כל קשיש בודד ללא עורף משפחתי ביישוב הזקוק לתרופות או סיוע בקניות ומצרכי מזון מוזמן לפנות למוקד העירוני לדווח על זה ולקבל מענה על ידי מתנדבים, המוקדנים מקשרים בין הפניות לבין המתנדבים. להלן הטלפון במוקד – 088573706.

מהמועצה מבקשים מהציבור לשים מסיכה, לשמור על ההנחיות, להימנע מקיום מסיבות בבתים, ולזכור שאין התקהלויות – במקומות סגורים מותר עד 10 אנשים ובחוץ עד 20.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר