מרכז מסירת חבילות דואר באדיבות: דוברות דואר ישראל
מרכז מסירת חבילות דואר באדיבות: דוברות דואר ישראל

המועצה המקומית גן יבנה תפעיל את שירותי הדואר

המועצה המקומית גן יבנה לוקחת על עצמה את הפעלת שירותי הדואר ביישוב למען התושבים בעקבות סגירת שירות החבילות בקניון פרנדלי

פורסם בתאריך: 22.3.20 17:29

     

בשבוע שעבר, נסגר סניף הדואר בקניון פרנדלי שסיפק עבור תושבי גן יבנה שירות חבילות הכרחי וחיוני. בעקבות הסגירה פנה ראש המועצה, דרור אהרון, אל מנכ"ל דואר ישראל ומנהל המחוז בכדי לפתור את הבעיה שנוצרה בחלוקת דואר החבילות.

בפגישה אמר ראש המועצה כי: "לא ייתכן מצב שבו תושבי גן יבנה ייאלצו לנסוע לדואר באשדוד תוך סיכון עצמם וסיכון אחרים. החלטנו לקחת על עצמנו את הפעלת שירותי דואר החבילות עד יעבור זעם, במסגרת המתנ"ס, החל מיום שני 23.3.2020. השירות הוא הכרחי, נחוץ והוא יינתן בגן יבנה!".

במסגרת הפגישה הוחלט כי החבילות של תושבי גן יבנה שהועברו לאשדוד יחולקו בגן יבנה בכדי למנוע נסיעה מיותרת של תושבי גן יבנה בזמנים אלו לסניפי דואר בערים אחרות. באשר לחבילות שנמצאות בפרנדלי, מדובר בכמות של למעלה מ-15,000 חבילות. חלוקת החבילות הללו תתעכב במספר ימים עד שחבילות אלה יועברו לחזקת גן יבנה על ידי הדואר או המועצה. המועצה תיערך בהתאם.

את סניף הדואר הזמני שייפתח במתנ"ס גן יבנה יתפעלו עובדים מטעם המועצה בליווי של נציג הדואר, הוא יפעל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 – 13:00. במועצה מבקשים מכל מי שמגיע לקבל את השירות לשמור על מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם ולשמור על הנחיות משרד הבריאות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר