בר פייזק צילום: אלבום פרטי

צפו: בר פייזק הצעירה עושה אופרה

תחרות "קולות העתיד" של הסינפונייטה הישראלית באר שבע נתנה לבר פייזק מגן יבנה תלמידת קונסרבטוריון אשדוד, זוכת התחרות בשנה שעברה, את החותמת לכך שהיא טובה במה שהיא עושה. במשך השנה שעברה מאז התחרות בר הספיקה לזכות בפרס נוסף על הלחנה, לכתוב מחזה אופראי שלם ולזכות לעבד ולבצע שיר עם הסונפנייטה. בין לבין, בר חולמת להגיע לאיטליה ולעלות על במת האופרה החשובה בעולם

פורסם בתאריך: 26.1.20 13:01

     

הסינפונייטה הישראלית באר שבע הודיעה כי תקיים, זו השנה השנייה את התחרות "קולות העתיד" ע"ש דבורה ודניאל אלאלוף-לווינר, תחרות ווקאלית נושאת פרסים במטרה למצוא את דור העתיד של הסולנים הקלאסיים.

בתחרות שנה שעברה זכתה בר פייזק מגן יבנה תלמידת קונסרבטוריון אשדוד. פייזק כעת תלמידת תיכון במגמת מוזיקה ומייעדת את עצמה להגיע לתזמורת צה"ל כסולנית קלאסית. בשנה שעברה מאז התחרות פייזק הספיקה לזכות בפרס בטקס פרסי אשדוד עבור לחנים שכתבה, להמשיך בלימודי פיתוח קול, לכתוב שירים, וביוני השנה תשתתף בתחרות במקדוניה, שם תתחרה בקטגורית הסולנית קלאסית. בנוסף, בר תעלה לבמה יחד עם הסינפונייטה הישראלית באר שבע כחלק מפסטיבל אביב קלאסי –  פסקול איטלקי שיתקיים באפריל.

עיניה של בר פייזק, זוכת התחרות שנה שעברה, תמיד נשאו לעבר לה סקאלה, בית האופרה המפורסם בעולם השוכן במילאנו. פייזק מספרת כי תחרות "קולות העתיד" היוותה עבורה את הצעד הראשון במסע שלה לאיטליה, וכי הזכייה נתנה לה את הבטחון לעמוד מול קהל ולהיות בטוחה בכישרון שלה, ממש כמו הזמרים בלה סקאלה.

צפו בבר שרה בתחרות "קולות העתיד":

בר פייזק מסבירה: "התחרות נתנה לי מקפצה לקריירה המוסיקאלית שלי, גם באופן הרגשי וגם באופן הטכני. התחרות מעניקה כלים רבים וחשובים כמו עמידה על במה ושימוש נכון בטכניקת הקול. ממליצה לכל צעיר או צעירה המעוניינים להצליח ולפתח את עצמם במוזיקה הקלאסית להגיש מועמדות ולהתחרות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ההרשמה לתחרות "קולות העתיד" השנייה נפתחה כבר ותמשך עד 22/3/20. התחרות תתקיים ב25/5 בקונסרבטריון העירוני באר שבע. ההשתתפות מיועדת לתושבי הדרום מגדרה ועד אילת מגיל 15 ועד 22. את התחרות יזמה חברת הועד המנהל של התזמורת, ג'יזל אלאלוף בשיתוף הנהלת התזמורת ובתמיכתם של דבורה ודניאל אלאלוף-לווינר, זוג פילנטרופים מצרפת אשר בזכותם מתקיים הפרויקט הייחודי והאיכותי זו השנה השנייה ברציפות.

 

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר