סדנה ראשונה של מרכז הצעירים תתקיים במתנ"ס גן יבנה. צילום: המועצה המקומית גן יבנה
סדנה ראשונה של מרכז הצעירים תתקיים במתנ"ס גן יבנה. צילום: המועצה המקומית גן יבנה

ערב קידום עסקים קטנים ובינוניים בגן יבנה

ערב שכולו פיתוח עסקי וקידום של עסקים קטנים ובינוניים של תושבי גן יבנה. ביום ראשון 2.2.2020 החל מהשעה 18:00 במתנ"ס גן יבנה

פורסם בתאריך: 21.1.20 16:04

     

בשנה האחרונה, מתקיים שיתוף פעולה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, המועצה המקומית גן יבנה והתושבים במסגרתו מתקיימות סדנאות להעצמה ולפיתוח עסקי בהנחייתה של דורית רייף.

ביום ראשון (2.2.2020) החל מהשעה 18:00 יתקיים אירוע השיא של שיתוף הפעולה במתנ"ס גן יבנה, במסגרתו יועברו הרצאות מרתקות של מרצים ובעלי עסקים תושבי גן יבנה שיסייעו ללמוד, להתפתח, לצמוח, לתקשר טוב יותר עם הילדים או בן/בת הזוג, להתמודד טוב יותר עם כעסים וחרדות, טיפים והכוונה להתפתחות אישית, זוגית וכלכלית ועוד. מדובר בהרצאות קצרות וממוקדות בסגנון הרצאות TED המפורסמות. הכניסה לערב וההשתתפות בהרצאות הינה חופשית.

בין ההרצאות שתתקיימנה – דורון בן יוסף, פנסיה מבוססת נדל"ן, קרן אהרון נסיכת הילדים, תאמינו, תחלמו, תגשימו, איריס בן ציון, תקשורת נכונה=זוגיות נכונה, עורכת דין חנה וייס, כוחו של הסכם, שרון גרוס, כוחה של תקשורת מודעת, ניסים ג'רסי, צילום, הראל מדר, אורטופדיה רגשית, גלית סבג, תקשורת מקרבת, רונית רפאל, בטבע שלך, מהי ארומתרפיה, יעל עופר הראל, אפשר לחיות עם זה -בעיות רגשיות בילדים, דפנה עטיה, הכל עניין של פרספקטיבה, ענת פנחס, איך לשדרג את נראות העסק בדיגיטל, יהלי עמנואל, הפסיפס ואני ועוד.

בנוסף, במקום יהיו גם דוכנים שונים של מוצרי פסיפס, מתנות ליולדות, תכשיטים, קלפים, ייעוץ תזונתי, מוצרים טבעיים ועוד כאשר כל הדוכנים הינם על טהרת עסקים מגן יבנה.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר