יום המורה בגן יבנה צילום: המועצה המקומית גן יבנה

יום המורה בגן יבנה

יום המורה צויין בגן יבנה במגוון אירועים מרגשים במוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 23.12.19 12:01

     

גן יבנה ציינה את יום המורה במגוון מחוות ופעולות הוקרה למען המורות והמורים. המועצה המקומית גן יבנה חילקה פקעות עציצים כשי צנוע לכל מורה כאשר בבתי הספר עצמם התלמידים וההנהלות ציינו את המאורע בפעולות משלהם.

בבית הספר ע"ש בן גוריון ציינו את יום המורה תחת הכותרת "לא שוכחים לומר תודה" ובכניסה חגיגית על שטיח אדום ושילוט מאיר עיניים ומחמם את הלב. בנוסף, ההורים פינקו בארוחת בוקר עשירה, מגוונת ובריאה והעניקו שי וברכה לצוות המורים. צוות המורים אף קיבל פקעת של יקינטון וברכה מתנת המועצה. חיים אלבס, יו"ר הנהגת ההורים, חברי ההנהגה ודביר הלר, יו"ר הנהגת התלמידים ברכו את הצוות והודו למורות על ההשקעה והתמיכה בילדים ועל עבודתם הקשה.

בנעמי שמר ציינו את יום המורה בארוחת צהריים מפנקת בסוף יום לימודים כאשר ברקע הוקרנו שישה סרטוני 'דוקותיים' (שתי דקות+דוקו) על מורות ומורים מצוות בית הספר שהכינו תלמידי מגמת ניו מדיה בהובלת רכז המגמה אבנר גולן.

בביה"ס חמ"ד 'נעם סיני', הגיעה הנהגת ההורים לפנק את הצוות בארוחת בוקר ובמתנה מתוקה, ספלים אישיים לשתייה חמה עם מיני מתיקה ומכתב תודה על העשייה החינוכית למען התלמידים.

בבית הספר ע"ש אהוד מנור הוקירו את עבודת הצוותים החינוכיים כאשר את פניהם של חברי צוות בית הספר קיבל שטיח אדום ותלמידי מועצת התלמידים, מנהלת ביה"ס ויו"ר הנהגת ההורים , רינת גל, חילקו לצוות כתרים לראש ופרחים. בהמשך היום פינקה הנהגת ההורים את הצוות החינוכי בארוחת בוקר מפנקת והתלמידים בהפסקה כתבו ברכות מרגשות.

בבית הספר נופי מולדת ציינו את יום המורה בקבלת פנים חגיגית שכללה הענקת שושנים אדומות, ברכות ושטיח אדום בכניסה. נתלו שלטים עם תמונות המורות והסייעות, התלמידים כתבו ברכות למורות וההורים לימדו את השעה הראשונה. לאחר מכן נהנו המורות מארוחת בוקר מפנקת שהכינו ההורים.

ראש המועצה, דרור אהרון: "עבורי כל אחד מהמורים והמורות הם מעוררי השראה, כלל מורות ומורי גן יבנה, גננות, סייעות, צוותי החינוך, המנהלות והמנהלים, מנהלי מחלקת החינוך -תודה לכם על ההשקעה בבנינו ובנותינו, על השליחות בעבודתכם ועל הובלת מערכת החינוך להישגים".

יום המורה בגן יבנה צילום: המועצה המקומית גן יבנה

יום המורה בגן יבנה צילום: המועצה המקומית גן יבנה

יום המורה בגן יבנה צילום: המועצה המקומית גן יבנה

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר