טקס לזכרו של דוד בן גוריון צילום: בית הספר ע"ש בן גוריון

46 שנים לפטירתו של ראש הממשלה דוד בן גוריון

תלמידי בית ספר  על שם בן גוריון קיימו טקס במלאות 46 שנים לפטירתו של ראש הממשלה דוד בן גוריון

פורסם בתאריך: 9.12.19 13:02

     

ביום שישי ה-6.12.19 התקיים בבית הספר "בן גוריון" גן יבנה טקס במלאות 46 שנה לפטירתו של בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל. הטקס היווה את שיאו של שבוע הלמידה על דוד בן גוריון המנהיג. בטקס השתתפו תלמידי כיתה ד'1 והמחנכת בר אליה. הטקס כלל קטעי מידע על ילדותו, פועלו ותרומתו של דוד בן גוריון המנהיג לעמנו ולמדינתנו.

בנוסף, התלמידים שרו את השיר "סיפורה של מדינה ", אותו המחיזו על רקע  תפאורה מרשימה של ציר הזמן, אשר הוכנה מבעוד מועד ע"י סוזי מלל, סייעת הכיתה. התלמידים נשאו שלטים בהם נכתב "כן, כן לזקן" והצטרפו בפזמון.

תלמידי הכיתה אף המחיזו את התיישבותו של דוד בן גוריון בנגב והפרחת השממה כהגשמת החזון שלו. בסיום הטקס, הודתה מנהלת בית הספר, רחל אילוק, לבר אליה, מחנכת הכיתה ולתלמידים על טקס משמעותי, מרשים ומכובד. כמו כן, הזמינה המנהלת לבמה את מירי כהן, רכזת החינוך החברתי, להציג את חברי ההנהגה-מנהיגי העתיד.

דביר הלר, תלמיד ו'3, אשר נבחר ליו"ר הנהגת התלמידים, נשא נאום מרגש וקרא לתלמידים לדאוג לכך שאף תלמיד בבית הספר לא יישאר לבד בהפסקות ולא יסבול מנידוי חברתי, לטפח את נראות ביה"ס ולשמור על הקיים: "חשוב שתגלו אכפתיות ותעזרו לשמור כדי שלנו כחברה יהיה נעים", סיכם דביר את דבריו.

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר