שבוע זהירות בדרכים בנופי מולדת צילום: ראובן אבזוב

שבוע זהירות בדרכים ויום הולדת 97 נשזרו יחדיו

שבוע זהירות בדרכים בנופי מולדת הסתיים בחגיגות יום הולדת 97 ליצחק פיש, ניצול שואה שנפצע בתאונה לפני פחות משנה

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:32

     

השבוע ציינו בבית הספר נופי מולדת את שבוע הזהירות בדרכים במגוון רחב של פעילויות משותפות למנהלת בית הספר, הצוותים החינוכיים ומנהיגות הורי בית הספר.

כך, השבוע התקיים יום ספורט בדגש על נושא הבטיחות בדרכים, פעילות רכיבה על אופניים בצורה בטיחותית עם קסדה, הרצאה של בצלאל בסל השוטר הקהילתי בנושא זהירות בדרכים כאשר על הכל ניצחה אוסי סטמרקר, רכזת זהירות בדרכים.

ביום שישי האחרון, נערך בבית הספר בוקר שיא לסיכום שבוע הזהירות בדרכים במהלכו התארח יצחק פיש, מוותיקי היישוב ויקיר בית הספר. פיש נפצע בתאונת דרכים מצערת, והוא שותף לפרויקט שמתקיים בבית הספר שנקרא 'ברית עולם'.

לקראת האירוח שלו, תלמידי בית הספר למדו שני שירים נפלאים שכתבה קרן אהרון בנושא זהירות בדרכים. קרן, שמכירה את יצחק פיש עוד מימי ילדותה עת רכשה מהחנות המיתולוגית שלו, כתבה שיר מיוחד לכבודו עוד באותו לילה של התאונה, את השיר השמיעה ליצחק פיש הנרגש בבית החולים כשהיה מאושפז ולאחר מכן שרה אותו לאוזני אלפי תושבים בחגיגות יום העצמאות האחרונות ביישוב.

שבוע זהירות בדרכים בנופי מולדת. צילום: ראובן אבזוב

שבוע זהירות בדרכים בשילוב יום הולדת, צילום: ראובן אבזוב

בבוקר יום שישי הגיע יצחק פיש הנרגש לבית הספר ושם ציינו כל תלמידי בית הספר את יום הולדתו ה-97, שרו לכבודו את השיר "זהירות בדרכים" יחד עם קרן אהרון ועשו לו המון המון שמח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר