הופעות בגן יבנה. צילום: המועצה האזורית גן יבנה
הופעות בגן יבנה. צילום: המועצה האזורית גן יבנה

אוגוסט של הופעות וארועים בגן יבנה

אוגוסט לוהט בגן יבנה – מגוון הופעות ענק של האמנים המובילים בישראל לסגירת הקיץ  

פורסם בתאריך: 8.8.19 13:48

     

מסתמן כי חודש אוגוסט 2019 בגן יבנה יהיה לוהט במיוחד – אירועים לכל המשפחה, מסיבות, הופעות, ירידים, ספורט, סרטים תחת כיפת השמיים ועוד.

בשבוע הבא ביום שני יתקיים טורניר סקייטבורד מיוחד במתחם הסקייט פארק הסמוך למתנ"ס בהשתתפות בני ובנות הנוער של גן יבנה, ביום שלישי 13.8 יתקיים אירוע "סרט בדשא" במסגרתו יוקרן סרט לכל המשפחה בגן פיטו ביישוב (כניסה חופשית), ביום רביעי 14.8 יתקיים אימון פוצ'יוולי במגרש הכדורעף הסמוך למועדון הנוער הנקודה.

בשבועיים שלאחר מכן יתקיימו אירועים כגון הרקדת קיץ באולם בית הספר ע"ש נעמי שמר, אימוני כדורעף חופים, רחצה לילים לגברים בבריכת גן יבנה (19.8), אירוע "סרט בדשא" בטיילת מכבים לכל המשפחה ועוד. אחד המופעים היותר מסקרנים שיתקיימו ביום שני (19.8) היא הופעתו של הזמר רן דנקר בסמוך לפאב הרצל במסגרת אירועי "העסקים שלנו במרכז".

כמידי קיץ לקראת סיומו של החופש הגדול נסגור את הקיץ באירועי הדגל – "עיר הנוער" ופסטיבל "אתנחתא". השנה במסגרת אירועי עיר הנוער שיתקיימו ביום חמישי (22.8) יופיע זמר השנה עדן חסון לצד מריה דומרק, הופעה של די ג'יי מהמובילים בישראל בהפתעה, די ג'יי קובי שאלתיאל ומיטב הכוחות המקומיים של גן יבנה.

ביום שני (26.8) תתקיים הופעתו של אביב גפן בליווי להקת היהודים במסגרת פסטיבל 'אתנחתא' 2019 ברחבת הדשא הגדול של מכבים במחיר סמלי של 35 ₪ בלבד. ביום שלישי (27.8) תתקיים הופעת ענק מלאה של הזמרת ריטה ברחבת הדשא הגדול של מכבים, גם היא במחיר מסובסד וסמלי של 35 ₪ בלבד.

ראש המועצה, דרור אהרון: "כמנהגנו בקודש, הכנו בשיתוף פעולה עם חברי הנהלת המועצה, מתנ"ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים וכלל עובדי המועצה תכנית קיץ ענפה ומיוחדת במינה. עד כה לקחו חלק באירועי יולי ותחילת אוגוסט אלפים מתושבי היישוב, החגיגות נמשכות ביתר שאת ואני מקווה לראות את כולם בהופעות שאסור לפספס של רן דנקר, עדן חסון, אביב גפן והיהודים וריטה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר