המרוץ לזכרו של רועי אלפי ז"ל צילום: עזרא קופר

מרוץ לזכרו של רועי אלפי ז"ל התקיים בגן יבנה

בשבוע שעבר השתתפו מאות מתושבי גן יבנה במרוץ המסורתי והמרגש לזכרו של רועי אלפי ז"ל

פורסם בתאריך: 3.6.19 22:14

     

ביום שישי שעבר השתתפו מאות מתושבי גן יבנה במרוץ המסורתי לזכרו של רועי אלפי ז"ל. כמידי שנה, המרוץ המרגש שנוסד על ידי חבריו ומשפחתו של רועי נחלק למסלולי ריצה ברמות קושי שונות והשתתפו בו רצים מקצועיים לצד משפחות וילדים שהגיעו על מנת לתת כבוד וליהנות מפעילות קהילתית משותפת.

לצד כלל הרצים השתתפו במרוץ גם תלמידי כיתה ט'4 מאורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה. בתום הפעילות התכנסו יחדיו לשיחה עם שלושה חברים של רועי: אביב, יוגב ותומר לשמוע על רועי, להכיר אותו קצת יותר וללמוד על אישיותו ועל הערכים שהובילו אותו. הם שאלו שאלות, התעניינו וכפי שאביב חברו של רועי אמר: "הכי היינו רוצים שתלמדו מרועי זה איך להיות חבר, לתת לאחר בפעולות קטנות בלי רצון לקבל ובצניעות".

לאחר השיחה עם החברים, ישבו התלמידים עם המחנכת והמשיכו לשוחח על חשיבות ההנצחה ודרכי ההנצחה. ההורים הצטרפו וארגנו ארוחת בוקר לתלמידים. אין ספק שיום זה היה בעל ערך רב להבנה של ערכי החברות, ההנצחה והקהילתיות.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אני גאה בתלמידי ט'4 פועלים על פי המסורת הבית ספרית של נתינה ואהבת הזולת. הקשר שנוצר בין התלמידים ובין רעיו של רועי אלפי ז"ל ,הוא קשר מבורך בין תלמידים שרוצים לזכור ולכבד את ערכיו ואת זכרו של בוגר בית הספר ובן היישוב. חשוב בעיני שתלמידנו ינצרו את זכרם של טובי בננו שנפלו, בני היישוב שאנו מעלים ומזכירים בטקסים השונים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר