חידוש הפאמפטראק באדיבות: מועצה מקומית גן יבנה

ממשיכים להתחדש ולהתפתח

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה בקיום עבודות לחידוש, פיתוח ושדרוג תשתיות ברחבי היישוב

פורסם בתאריך: 15.4.19 11:15

     

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה בקיום עבודות לחידוש, פיתוח ושדרוג תשתיות, הקמת מתקנים, קרצוף וריבוד כבישים ועוד בכל רחבי היישוב. העבודות להקמתו של פארק כלבים ברחוב האנפה שישרת את כלל תושבי מכבים והאזור נמצאות לקראת סיום. בקרוב יחלו העבודות לביצוע כיכר חדשה בכביש מנחם בגין. סלילת הכיכר הינה שלב א' בעבודות לשדרוג ושיפוץ הכביש כולו לרווחת הנהגים. בנוסף, הוצבה תאורה חדשה במגרש הפאמפטראק שנמצא בסמוך למועדון בנקודה לרווחת המשתמשים במגרש.

בקרוב יחלו העבודות לקרצוף וריבוד וחידוש הכבישים ברחובות הפלמ"ח ושבזי לאחר שראש המועצה אישר את תחילתן. אנשי המקצוע במועצה החלו בהכנתה של תכנית לרישות כלל המועצה בשבילי אופניים. מיד לאחר חג הפסח ובעקבות תקציב מיוחד שהוקצה לכך על ידי ראש המועצה יחלו העבודות לשדרוג ושיפוץ נרחב של המקווה לטובת הציבור.

תכנית לשיפוץ המקווה באדיבות: המועצה המקומית גן יבנה

בישיבת ההנהלה שהתקיימה לאחרונה אושרה הקצאת קרקע להקמתה של תחנת מד"א חדשה שתשרת את תושבי גן יבנה. לאחר בדיקות מקיפות שקיימנו ולאחר שבחנו את הנושא הן מבחינה הנדסית והן מול מפעל הפיס חתם ראש המועצה על אישור להקמתו של אולם ספורט בשטח בית הספר מכבים. ההחלטה התקבלה מכיוון שגודל האולם תואם את גודל השטח בבית הספר.

 

ראש המועצה, דרור אהרון: "נפלה בחלקי הזכות לעשות למען תושבי גן יבנה בכל תחומי החיים. חשוב לנו מאד שהעשייה תתבצע בצורה שוטפת, במשך כל ימות השנה ושתטפל בכמה שיותר דרישות וצרכים של התושבים. אנו מתכננים עוד המון דברים והתושבים יוכלו להבין בכך ביתר שאת בתקופה הקרובה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר