"בזכרי ימים ימימה" יעל פומפרק אלוש עם דקלון ודנוך. צילום: יפית אלוש
"בזכרי ימים ימימה" יעל פומפרק אלוש עם דקלון ודנוך. צילום: יפית אלוש

מופע האיחוד ההיסטורי של דנוך ודקלון 

אמש באוויה מיוחדת התקיים במתנ"ס גן יבנה מופע האיחוד של דנוך ודקלון "בזכרי ימים ימימה"

פורסם בתאריך: 27.3.19 13:28

     

אמש התקיים במתנס גן יבנה מופע האיחוד של "צלילי העוד" עם רמי דנוך ו"צלילי הכרם" עם דקלון.

כבר בכניסה לאולם נהנו תושבי גן יבנה, מאוירה מחממת ועוטפת, אווירה של שבת. וזה ללא ספק בזכות קבלת הפנים  העשירה והמפנקת של מתנס גן יבנה שכללה: אוכל תימני בשפע רב, כשברקע נשמע תיפוף אותנטי של ברכה היקרה על פח ובקירות האולם עוצב בחן רב תערוכה של בגדים תימניים.

 יעל פומפרק אלוש תושבת גן יבנה משתפת: "המופע המוזיקלי היה מדהים ומקצועי בתחילה, רמי דנוך ודקלוו הופיעו יחדיו והרימו את הקהל בהמשך כל אחד מהזמרים היקרים שרו את שיריהם  ולסיום שוב חברו יחדיו.זהו ערב נוסטלגי מרגש מפתיע ובעיקר שמח. השניים  הצליחו בכשרון רב להקפיץ את כולם. הקהל שר, מחא כפיים ורקד. יותר מכל התפעלתי שהמוזמנים שרו בהתלהבות רבה והפגינו ידע רב במילות השירים. כך שאף אחד לא נשאר אדיש למופע זה. בני היקר שהצטרף אליי למופע זה אמר בסיום ההופעה: 'אמא עכשיו אני מבין שאלו הזמרים האמיתיים ששרים שירי ארץ ישראל ברגש, מכל הלב שסוחפים בשירתם את הקהל בטבעיות רבה. שמחתי שזו התובנה שבני לקח מערב מושלם זה.

"בהזדמנות זו מבקשת להודות למתנ"ס גן יבנה על אירוח וקבלת פנים  נפלאה. ומכאן שולחת בשם תושבי גן יבנה תודות לשני הזמרים הענקיים רמי דנוך ודקלון על הופעה מדהימה מוצלחת ומשמחת במיוחד".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר