מפעל "אהרון יוסף" בגן יבנה. תמונה מתוך ארכיון המפעל.

המפעל מגן יבנה בשיתוף פעולה עם הענקית הגרמנית

איך הפך מפעל משפחתי בגן יבנה לספק היחיד והרשמי של חברת הרכבות "סימנס" העולמית? גאווה מקומית

פורסם בתאריך: 20.3.19 13:21

     

המפעל המשפחתי מגן יבנה "אהרון יוסף" עושה היסטוריה והופך להיות הספק הרשמי של ענקית הרכבות הגרמנית "סימנס".

ענקית הרכבות "סימנס" תרכוש חלקים לרכבות מהמפעל ותהפוך אותו לספק הרשמי היחיד של החברה. העסקה הראשונה נאמדת בכ-3 מליון שקלים.

סימנס הגרמנית מחויבת ברכש גומלין בישראל בעקבות זכייתה במכרזים של רכבת ישראל וכחלק ממימוש המחויבות החליטה על ביצוע רכש משמעותי מהמפעל המשפחתי.

לירן אהרון, סמנכ"ל התפעול של "אהרון יוסף": "אנו מברכים על השת״פ עם סימנס העולמית וגאים לקדם בעולם את היכולות האכותיות של התעשייה הישראלית לפתח ולייצר מוצרים ומערכות מורכבות בייצור כחול לבן בסטנדרטים ובתקנים הגבוהים ביותר לחברות המובילות בעולם".

העסקה יוצאת הדופן יצאה לפועל לאחר תהליך ארוך, שכלל בדיקות והסמכות מצד "סימנס" העולמית.
המגעים בין הצדדים החלו בפגישת B2B בחסות הרשפ"ת (הרשות לשיתוף-פעולה תעשייתי) במשרד הכלכלה והתעשייה, שקיימה יום ספקים עבור חברת "סימנס" בחודש מאי האחרון.

בפגישה עם בעלי "אהרון יוסף" התרשמו נציגי החברה הגרמנית מיכולות ההנדסה ומרמת הגימור של מוצרי החברה, בדגש על מכלולים מתכתיים לאבזור פנים-רכבתי.
בהמשך, נערכו מספר ביקורים של צוותי בקרת-איכות מטעם סימנס במפעל בגן יבנה. החברה עמדה בהצלחה במבדקים ובמבחנים מורכבים, והוסמכה לשמש כספק רשמי לסימנס העולמית. משמעות הדבר היא שמעבר לעסקה הנוכחית, שנאמדת במיליוני שקלים, החברה הישראלית תוכל לספק חלקים לסימנס בפרויקטים שונים בעולם. נוסף על כך, ההסכמה שעברה תאפשר ל-"אהרון יוסף" לפתח קשרים עם חברות בין-לאומיות נוספות בתחום הרכבות.
מנהלת הרשפ"ת, זיוה איגר: "אנחנו מברכים את סימנס ו-'אהרון יוסף' על שיתוף-הפעולה ביניהן. ליווינו את התהליך מראשיתו, וראינו כיצד חברה בין-לאומית וחברה משוק קטן מתחברים – זה Win-Win ברור. תחום הרכבות בישראל בצמיחה שתימשך, נוכח ההשקעה הממשלתית האדירה בתשתיות רכבתיות, והצורך של חברות זרות בספקי-משנה ישראלים איכותיים."

לדברי ד"ר שמואל פלדל, מנכ"ל סימנס ישראל: "סימנס שמחה להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם ספקים מקומיים, תוך הכנסת סטנדרטים בינלאומיים מעולם הרכבות ובשיתוף פעולה הדוק עם הרשפ"ת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר