פאנל בחירות באורט ע"ש יצחק רבין באדיבות: אורט רבין
פאנל בחירות באורט ע"ש יצחק רבין באדיבות: אורט רבין

חגיגה של דמוקרטיה בביה"ס אורט על שם יצחק רבין

לקראת הבחירות לכנסת ה-21 ביה"ס אורט ע"ש יצחק רבין ערך פאנל בחירות. מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אירוע זה היווה חגיגה של דמוקרטיה"

פורסם בתאריך: 18.3.19 20:52

     

לקראת הבחירות לכנסת ה-21 נערכה בבית הספר פעילות לקראת הבחירות לכנסת. תלמידי שכבת כיתות י"א, יחד עם המורים לאזרחות יזמו את הפאנל ובצעו אותו באופן משותף, מקצועי וראוי. הייתה זו חגיגה לימודית, התלמידים הנרגשים התנהגו למופת, הציגו מגוון דעות ובעיקר הזכירו לכולם שיש אנשים ערכיים שחשוב להם להשפיע ולחולל שינוי להתייחס לחשיבות השיח הדמוקרטי במדינת ישראל. לפני הפאנל, צוות המורים לאזרחות, מיכאל, זוהר, מתניה, מיכל ושגית, העבירו שיעור בכיתות בו קיבלו התלמידים הסבר על מהות הדמוקרטיה, מאפייני הבחירות וחשיבותן.

לאחר מכן כונסו כל תלמידי השכבה לשיח על המפלגות המרכזיות המתמודדות בבחירות, הצוות הציג את עיקרי מצע הבחירות של כל מפלגה ולאחר מכן התלמידים נתבקשו להצביע בסקר אינטרנטי שתוצאותיו קבעו את מדגם הבחירות בקרב תלמידי אורט על שם יצחק רבין.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: "אירוע זה היווה חגיגה של דמוקרטיה, של מנהיגות ערכית  התלמידים נחשפו למגוון הדעות, לשיתופי פעולה ולגילויי מחלוקות בתחומי החינוך, החברה ובתחום הביטחוני–מדיני. חגיגה דמוקרטית זו  היוותה שיעור טוב באזרחות של הקשבה וקבלת העובדה שיש מקום למגוון דעות במדינה. אני מודה לצוות אזרחות על קיום הפאנל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר