גן יבנה עוברת לאפליקציית MAST
גן יבנה עוברת לאפליקציית MAST

גן יבנה מצטרפת לשירות דיגיטל ברשות

גן יבנה מצטרפת לאפליקציית MAST - פלטפורמה שמקצרת תהליכים בירוקרטיים של הרשות או תאגיד המים ומאפשרת גישה מרחוק

פורסם בתאריך: 15.10.18 12:05

     

המועצה המקומית גן יבנה קוראת לתושבים להצטרף לשירותי אפליקציית MAST!, פלטפורמה דיגיטלית שמשפרת את השירות לתושב ותאפשר לו גישה לשירותים המוענקים על ידי הרשות או תאגיד המים מרחוק.

באמצעות האפליקציה יכולים התושבים להתנהל מול הרשות באמצעות המחשב או הטלפון מרחוק, ולבצע פעולות כמו תשלומי חנייה, תשלום גבייה וארנונה, הורדת טפסים, החלפת משלמים, שליחת שוברים במייל, וזאת מבלי להגיע פיזית למשרדי המועצה תוך חיסכון בזמן ובצורה נוחה וקלה.

גן יבנה עוברת לאפליקציית MAST

גן יבנה עוברת לאפליקציית MAST

מאז השקתה של אפליקציית (MAST! (Multi Application System, רבים מתושבי גן יבנה כבר נרשמו לשירותים שהיא מציעה, חלקם הגדול הגישו בקשות להנחה, ביצעו החלפות משלמים, שלחו טפסים שונים באמצעותה למחלקת הגבייה, הגישו בקשות לנכסים שונים ועוד. ממחלקת הגבייה נמסר כי עד כה תגובות התושבים לשימוש באפליקציה הינן מצוינות והרוב בוחרים להשתמש בה בכדי לחסוך בזמן, לקצר הליכים בירוקרטיים ולבצע את כלל הפעולות מרחוק.

ניתן להשתמש ב-MAST! דרך המחשב בכתובת – https://www.mast.co.il או באמצעות הורדת האפליקציה למכשיר הסלולארי בחנויות המקוונות. חשוב להדגיש כי קיים מוקד טלפוני לסיוע לתושבים שמתקשים בשימוש באפליקציה בטלפון שמספרו 0723390809.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר