גן יבנה. צילום: אילן אסייג
גן יבנה. צילום: אילן אסייג

מחלקות המועצה המקומית גן יבנה ביצעו היערכות לקראת החגים

במהלך השבועות האחרונים, לצד ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, ביצעו במועצה המקומית גן יבנה היערכות נרחבת לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה.

פורסם בתאריך: 4.9.18 18:52

     

 

כך, לאחרונה נערכה שתילה נרחבת של שתילים עונתיים ברחבי המועצה, באדניות שונות, בצידי הדרכים ועוד. במסגרת זו בוצע גם פיתוח סביבתי נרחב לאורך כל שדרות ירושלים, כולל הצבתה של עגלת פרחים מיוחדת. בנוסף, כמידי שנה בתקופת החגים מחלקת שפ"ע ומחלקת תברואה ביצעו מבצעי ניקיון יזומים בשכונות ובאזורים שונים ביישוב על פי תכנית עבודה שהוכנה מראש לקראת החגים.

המועצה נערכת לקראת החגים גם בכל הקשור לפינוי אשפה, גזם ופסולת מוצקה. כך, לקראת ערב ראש השנה יתקיים פינוי בכל רחבי היישוב בלילה שבין מוצאי השבת ליום א' (9.9.18). במוצאי ראש השנה יתקיים פינוי בכל רחבי היישוב החל מצאת החג, הוא יימשך בשעות הלילה ובמהלך יום רביעי.

מהמועצה נמסר כי במהלך חגיגות ראש השנה ייווצר רצף של שלושה ימי חג ושבת. לפיכך קיים צפי להצטברות של כמויות אשפה גדולות מהרגיל. בכדי לצמצם את נפח האשפה הביתית, מומלץ להפריד אשפה רטובה ולפנות פלסטיק, נייר וזכוכית למרכזי המחזור הסמוכים למקום מגוריכם. בערבי כיפור וסוכות האשפה תפונה בימי הפינוי הקבועים ובחלוקה לפי אזורי המגורים. פינוי האשפה ביום כיפור, סוכות ושמחת תורה יחל בצאת החג. שימו לב שפינוי האשפה יתבצע בשעות לא שגרתיות, הקפידו לאפשר גישה לרכבי הפנוי ולהימנע מחסימה או נעילה של העגלות. לא יתבצע פינוי נוסף מבתי תושבים אשר לא ימלאו הנחיה זו.

באשר לפינוי גזם ופסולת מוצקה, הרי שבערבי ראש השנה, יום כיפור וסוכות לא יתבצע פינוי גזם ופסולת מוצקה. בחול המועד סוכות, פינוי אשפה וגזם יתקיימו כסדרם.

גם השנה, המועצה תעניק לתושבים שירות מיוחד לחלוקת סכך. בימים ראשון ושני (16-17.9) תתקיים חלוקה בדרך ירושלים בסמוך לכיכר זמיר. ביום חמישי (20.9) תתקיים חלוקה בשכונת 'מכבים' ברחובות החשמונאים ויהודה. חל איסור לגזום עצים במרחב הציבורי, אלא באמצעות המועצה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר