חמשת המחלפים החדשים שמתוכננים לקום סביב העיר אשדוד וגן יבנה בשנים הקרובות
חמשת המחלפים החדשים שמתוכננים לקום סביב העיר אשדוד וגן יבנה בשנים הקרובות

בתכנון: מחלף שיבוא במקום צומת הכניסה לגן יבנה

הפרויקט מוערך ב-400 מיליון שקל ועדיין אין לוח זמנים לביצוע. רעיון: מדוע לא לחבר את המחלף החדש עם שד' ירושלים באשדוד, כך שתיווצר כניסה נוספת לעיר?

פורסם בתאריך: 9.6.18 18:49

     

משרד התחבורה נמצא בשלבי תכנון מוקדמים של מחלף חדש על כביש 4 בכניסה לגן יבנה ומושב שתולים. עלות הקמתו נאמדת בכ-400 מיליון שקל ועדיין אין לוח זמנים. בנוסף מתכנן משרד התחבורה להוסיף נתיב נסיעה נוסף בכל כיוון בכביש 4 לאורך העיר אשדוד ודרומה, דבר שעשוי להקל על עומסי התנועה.

מהמועצה המקומית גן יבנה נמסר, כי "בעקבות פנייה של ראש המועצה אהרון דרור אל שר התחבורה, ישראל כץ, בבקשה לקדם את מחלוף גן יבנה, השר נענה והמחלף תוקצב בכ-400 מיליון שקל. עם זאת, תכנון מפורט יחל בקרוב וביצוע יחל בהתאם למה שייקבע בתכנון. כרגע אין בידינו את לוחות הזמנים המפורטים".

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


בשעתו, בעת הקמת מחלף עד הלום בכניסה הדרומית לאשדוד כעסו במועצת גן יבנה שהפרויקט לא כלל גם את הישוב שלהם. הכניסה לגן יבנה מכביש 4 נמצאת בסך הכל כמה מאות מטרים מהכניסה לאשדוד.

גן יבנה. צילום: אילן אסייג

גן יבנה. צילום: אילן אסייג

קרקע חקלאית באזור גן יבנה. צילום: אילן אסייג

קרקע חקלאית באזור גן יבנה. צילום: אילן אסייג

 

בהזדמנות זו אפשר לבוא ולשאול מדוע לא נבחנת האפשרות שבאותה הזדמנות של בניית המחלף החדש, תיסלל כניסה נוספת לאשדוד, בדרך שתחבר בין המחלף לבין שדרות ירושלים. לפי בדיקה שעשינו כרגע האופציה הזאת איננה עומדת על הפרק ויתכן שחבל.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר