פעילות הסברה. צילום:אור ירוק

נהגתם שיכורים? סיכנתם חיים

מתנדבי עמותת אור ירוק קיימו במהלך ימי חג הפורים מסע הסברה : "גם השנה, כבכל שנה אנחנו רואים חשיבות עליונה להסברה העוסקת בשילוב הקטלני והמסוכן של אלכוהול ונהיגה. אך לא פחות מחשיבותה של ההסברה חשוב וקריטי שתהיה אכיפה בולטת ומאסיבית בכבישים, שיהיו מספיק ניידות שיעצרו את מי שבחר לעבור על החוק ולסכן חיים על הכביש. שהמבלים ידעו, בפורים, בחגים ובכל השנה שאסור לשלב בין אלכוהול לנהיגה ושמי שינהג שתוי גם ייתפס"

פורסם בתאריך: 5.3.18 09:39

     

מתנדבי עמותת אור ירוק קיימו במהלך ימי חג הפורים פעילות בגן יבנה, באר טוביה וקריית מלאכי. במסגרת הפעילות חילקו המתנדבים לתושבים חומרי הסברה על סכנות הכרוכות בשילוב בין אלכוהול לנהיגה בהם הודגש כי למרות המצווה לשתות ולשמוח בפורים, חשוב לזכור שלא לעלות על ההגה לאחר מכן. בנוסף חילקו לתושבים צמידים זוהרים שעליהם הכיתוב "נהגת ש

מתנדבי העמותה. צילום: אור ירוק

יכור – סיכנת חיים".

בפעילות, שהתקיימה בסיועה של חברת "אלדן", השתתפו מתנדבי עמותת אור ירוק וחברי קבוצות הנוער של עמותת אור ירוק לכבוד שניאור חשין. מתנדבי אור ירוק בקהילה קיימו 119 פעילויות ב- 100 רשויות ברחבי הארץ. קבוצות הנוער של אור ירוק קיימו 49 פעילויות ב- 20 רשויות ברחבי הארץ.

 

עמותת אור ירוק: "גם השנה, כבכל שנה אנחנו רואים חשיבות עליונה להסברה העוסקת בשילוב הקטלני והמסוכן של אלכוהול ונהיגה. אך לא פחות מחשיבותה של ההסברה חשוב וקריטי שתהיה אכיפה בולטת ומאסיבית בכבישים, שיהיו מספיק ניידות שיעצרו את מי שבחר לעבור על החוק ולסכן חיים על הכביש. שהמבלים ידעו, בפורים, בחגים ובכל השנה שאסור לשלב בין אלכוהול לנהיגה ושמי שינהג שתוי גם ייתפס".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר