ראש המועצה, אהרון דרור. צילום: ארכיון מועצת גן יבנה
אהרון דרור. צילום: ארכיון מועצת גן יבנה

אהרון דרור: ממליץ לסגור את תאגיד המים והביוב

מחר (שני 27.11.17) צפויה הוועדה המשותפת לוועדות הפנים והכלכלה בכנסת, לדון בתיקונים לחוק תאגידי המים והביוב בישראל. ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון: יש לבטל את תאגידי המים ולהחזיר לרשויות את האחריות לתחום המים והביוב כמשק סגור

פורסם בתאריך: 26.11.17 10:48

     

ראש המועצה המקומית גן יבנה דרור אהרון, חבר הנהלת מרכז השלטון המקומי, שיגר ביום חמישי האחרון מכתב ליו"ר הוועדה המשותפת ח"כ דוד ביטן וליו"ר ועדת הפנים דוד אמסלם, בו הוא מביע עמדת מועצת גן יבנה ותושביה.

בתמיכה לעמדת מרכז השלטון המקומי, קורא ראש המועצה לפעול בכל דרך לסגירת תאגידי המים והביוב בישראל: "כמי שעומד בראש רשות שנכפה עליו בחוק להתאגד, אני יכול להעיד כי לא רק שהמהלך לא הועיל עם התושבים ועמנו כרשות המקומית, ההפך הוא הנכון", מציין דרור ומנמק: "השירות לתושב נפגע, ההתנהלות הכלכלית יצרה הוצאות כבדות ומנגנונים בלתי-סבירים של כח אדם. התייעלות בתחום ניהול משק המים המקומי לא הושגה, וכספים שאמורים היו להיות מתועלים לשדרוג מערכות ותחזוקה שוטפת לא הובילו לתוצאות מבוקשות".

את הפנייה מסכם ראש המועצה בבקש לקבל החלטה לסגור את תאגידי המים ולהחזירם את האחריות לתחומי המים והביוב לידי הרשויות המקומיות שיפעלו כמשקים סגורים למען התושבים, כפי שהיה בעבר.

"אני מברך על עמדת השלטון המקומי והמאמצים הרבים שנוקט יו"ר המש"מ וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס במלחמה על ביטול תאגידי המים בישראל.
אנו הולכים וצוברים עוד ועוד תימוכין לחסרונות המהלך בלשון המעטה, שרק הולך ומרע עם הרשויות המקומיות בכלל ועם תושביהן בפרט"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר