איתמר אלחרר ז"ל ואופק אהרון ז"ל

אבל כבד בגן יבנה ובנחל שורק: "יהי זכר הבנים צרור בצרור החיים"

רס"ן אופק אהרון ז"ל ורס"ן איתמר אלחרר, מפקדי פלגה ביחידת אגוז, נהרגו הלילה כתוצאה מירי במהלך פעילות אבטחה סמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן

פורסם בתאריך: 13.1.22 10:32

     

במהלך פעילות אבטחה שהתרחשה הלילה סמוך למחנה צה"ל בבקעת הירדן, זיהו שני הקצינים דמות חשודה וביצעו נגדה נוהל מעצר חשוד – במסגרתו ירו באוויר. עקב הירי, קצין אחר שזיהה אותם כפח"ע ירה לעברם. התקיים ירי דו צדדי ואחרי ניסיונות החייאה נקבע מותם.

"זה אירוע מורכב ומצער ביותר", אמר דובר צה"ל, תא"ל רן כוכב, "אנחנו נצטרך לתחקר, ללמוד ולהבין טוב יותר מה בדיוק קרה הלילה – כל הכיוונים ייבדקו". מפקד החטיבה, האוגדה והפיקוד הגיעו לתחקר, והרמטכ"ל בדרכו לתחקר את האירוע באופן אישי.

הבשורה על מותו של רס"ן אופק אהרון ז"ל הביאה לאבל כבד על מועצת גן יבנה. אהרון, בן 28 נולד וגדל בגן יבנה, למד בתיכון רבין בעיר. "בשמי ובשם כל היישוב אנו מוסרים תנחומינו למשפחות, בבוקר כזה הלב שבור. יהי זכר הבנים צרור בצרור החיים", כתב ראש המועצה, דרור אהרון.

גם בישוב בני ראם שבמועצת נחל שורק, פתחו את הבוקר בבשורת האיוב. רס"ן איתמר אלחרר, 26, בן היישוב, בנם של דבי ומוטי, נישא רק לפני שנה לבחירת ליבו. שי רייכנר ראש המועצה מסר: "איתמר יזכר בליבנו תמיד כאדם ערכי, חייכן וצנוע שערכיו ואהבתו הגדולה לארץ ולאדם הם אלו שאפיינו את חייו ודרכו".

רס"ן איתמר אלחרר ז"ל. צילום: דני לחמי

מהמועצה נמסר כי " גורמי רווחה מהמועצה מלווים את המשפחה בשעתם הקשה". עוד נמסר: "משפחת אלחרר היקרה, אין מילים להביע את ההלם והכאב.
קהילת נחל שורק כולה כואבת איתכם את האסון הנורא ומשתתפת בצערכם הבלתי נתפס. משמים תנוחמו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר