רופא. צילום אילוסטרציה: דוד בכר
רופא. צילום אילוסטרציה: דוד בכר

אישום: רופא מגן יבנה זייף מסמך כדי לקבל רישיון לרפואת ילדים

הרופא שלא סיים את התמחותו ברפואת ילדים, נאשם כי זייף מסמך כאילו סיים את ההתמחות וזאת כדי לקבל רישיון לעסוק ברפואת ילדים

פורסם בתאריך: 23.12.21 10:42

     

פרקליטות מחוז דרום הגישה השבוע לבית משפט השלום באשקלון, כתב אישום נגד רופא, תושב גן יבנה בן 45 בגין עבירות של זיוף מסמך ועוד, זאת לאחר שזייף אישור התמחות ברפואה.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אליזבט ברנר אברהם, האיש החל את התמחותו ברפואת ילדים במרכז הרפואי ברזילי באשקלון כבר בשנת 2014, כחמש שנים לאחר מכן עבר הרופא לבית חולים אסותא שבאשדוד להמשך התמחות, תחת פיקוחו של ד"ר יונתן ישעיהו.

בית החולים אסותא אשדוד. צילום: פבל

בית החולים אסותא אשדוד. צילום: פבל

באמצע שנת 2019 וכחלק מהכשרתו, הוא יצא לחופשה לצורך לימודים לבחינת סף הנדרשת למעבר שלב בהתמחות ("בחינה שלב א"). אלא שהוא נכשל בבחינה, לא חזר לבית חולים אסותא, ומשכך לא סיים את ההתמחות.

לקראת סוף שנת 2019 הוא נפגש עם ד"ר ישעיהו על מנת שיאשר בחתימתו בפנקס ההתמחות שלו את התקופה בה הוכשר תחת פיקוחו, כלומר בין התאריכים 1.3.2019- 19.5.2019, וד"ר ישעיהו חתם.

זמן קצר לאחר שהפנקס נחתם, כך על פי כתב האישום, זייף הרופא את תאריך סיום ההתמחות בפנקס בכך ששינה את התאריך שהיה רשום לתאריך 30.9.2019 "וזאת עשה בכוונה לקבל באמצעותו רישיון מומחה לרפואת ילדים", כך על פי כתב האישום.

לאחר מכן, ממשיך כתב האישום, השתמש הרופא במסמך המזויף בדבר זכאותו לקבלת רישיון מומחה לרפואת ילדים, בכך ששלח העתק ממנו למחלקת משאבי אנוש בבית חולים ברזילי, "והכל על מנת לנסות ולקבל במרמה את הרישיון", נכתב בכתב האישום.

אלא שאז התברר דבר הזיוף של המסמך והוגשה תלונה על כך במשטרת ישראל וחקירת משטרה נפתחה ביחידת ההונאה של מחוז דרום ולאחריה הועבר התיק לפרקליטות מחוז דרום שכאמור הגישה את כתב האישום.

הרופא נאשם בעבירות של זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר, שימוש במסמך מזויף וניסיון לקבלת דבר במרמה. משפטו צפוי להיפתח בקרוב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר