שירה איסקוב בדיון בוועדת הכנסת
שירה איסקוב בדיון בוועדת הכנסת

אפקט שירה איסקוב: הוקם מרכז למניעת אלימות במשפחה בגן יבנה

המועצה המקומית גן יבנה הכריזה השבוע על פתיחתו של מרכז למניעת אלימות ביישוב: המרכז לשלום המשפחה. "במיוחד בתקופה כזו עלינו לתת מענה מיטבי ומידי לפניות בנושאים אלה", מסר ראש המועצה, דרור אהרון 

פורסם בתאריך: 11.2.21 21:24

     

השבוע, הודיעה המועצה המקומית גן יבנה על הקמתו של מרכז למניעת אלימות – מרכז לשלום המשפחה – בגן יבנה באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים.

במועצה אומרים כי המרכז יפעל במשך כל ימי השנה וישמש כתובת מקצועית לבני זוג החיים בקשר זוגי אלים ולילדיהם הנחשפים, לאלימות זו, ייתן מענה מידי בשעות חרום ומשבר וייתן מענה טיפולי לטווח ארוך. הטיפול הינו בהסכמה בלבד. אלימות במשפחה כלפי בת או בן הזוג עלתה לכותרות בעיקר על רקע המקרה של שירה איסקוב שבעלה אביעד משה ניסה לרצוח אותה.

דרור אהרון. צילום: המועצה המקומית גן יבנה

יחד עם זאת, המרכז לא יטפל רק בבני זוג החווים אלימות, אלא גם בילדים ובני נוער אשר נחשפו לאלימות בבית, קשישים הסובלים מאלימות על ידי בן משפחה או על ידי מטפל עיקרי ובמקרים נוספים. "המרכז מופעל על ידי עובדים סוציאליים מומחים בטיפול במניעת האלימות בקרב מבוגרים, מתבגרים וילדים. במהלך פעילותו של המרכז מתבצעת עבודה טיפולית עם כל המבקרים בו, הכוללת הפעלת גישות טיפוליות שונות", נמסר מהמועצה. "צוות המרכז מתאים לכל פונה באופן אישי את הסיוע הנכון עבורו תוך הקפדה על רגישות תרבותית, שמירה על פרטיות וסודיות מוחלטת".

ראש המועצה, דרור אהרון מסר כי "בכל ימות השנה, ובמיוחד בתקופה כזו בה אנו שומעים מידי יום על מקרים מזעזעים של אלימות במשפחה, אלימות כלכלית, מינית ומקרים נוספים, עלינו לתת מענה מיטבי ומידי לפניות בנושאים אלה ולאפשר לכל מי שמתמודד עם מקרי אלימות למצוא מענה וסיוע".

הכתובת של המרכז היא רחוב ארגמן 7.

מספרי טלפון: 08-86147221, 08-8574918, 08-8574450

מייל: [email protected]

מוקד גן יבנה 24/7: 08-8573706

118 – מוקד המידע והסיוע של משרד הרווחה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר